Inkompetente røvhuller

Argh, hvor er de altså nogle fucking inkompetente retardos, de røvhuller, der sidder og driver den af i 3’s faktura afdeling. Nu er min telefon blevet spærret for anden gang på grund af deres uhyrlige roderi. Første gang miseren fandt sted, så jeg aldrig skyggen af deres regning, men betalte, lige så straks jeg fik muligheden. Sådan noget gør jeg jo – hver eneste gang. I mellemtiden måtte jeg udholde 2-3 dage med spærret nummer. I dag fik jeg så selvsamme regninger igen, plus inkasso-trusler, og tilmed endnu en spærring af mit nummer. Så ja, det er derfor, at jeg ikke svarer på mine sms’er. For allerførste gang har lille, pæne mig sendt en mail med ord som “for fanden”, “pinligt” og “det er simpelthen for meget”. Måske skulle jeg have tilføjet at de var nogle dybt inkompetente paddehatte. Jeg er godt klar over at bandeord ikke ligefrem hjælper på Retard fra regnskabsregningen, men det hjalp en lille smule på humøret. De røvhuller. Er de godt klar over, hvor vigtig en livslinje, en mobiltelefon er? En mindre kaffe-kage-frem-tilbage (nej ikke lige ment sådan) date, som jeg har her til aften er lige på vippen til at ryge. Tak, 3. Mange tak.

0 tanker om “Inkompetente røvhuller”

  1. Ej hvor vildt! Det er simpelthen for dårligt af 3! Hvor er deres koncept? Så må vi da håbe, at dit vrede brev til dem vil kvikke dem op og få dem til at rette sig og ikke mindste godtgøre ved at give dig noget i form for erstatning for al den frustationer du havde haft? Tidligere kunne man sende sms fra nettet til mobil. Kan man det stadig? noget i den stil med sms.ac eller hvad det nu hedder. SÅ du bør da kunne få fat på din date. Høhø.. 🙂

  2. Godt… Bare få hele svineriet ud. Har aldrig haft problemer med 3, men da jeg var Telia abonnement. Du godeste! Hvor var jeg frådende rasende og belejrede nærmst Telia butikken i 4 timer, før de fik ordnet spærringen, og jeg fik dem endda til at ringe til inkasso-afdeling og fik dem til at forklare, at fejlen VAR deres, ikke min, OG!!! De betalte inkasso-regningen. Jeg kan godt være så jysk… Men det hjælper.

  3. Silja – det var DET jeg lige glemte… at skrive, at jeg virkelig forventede en eller anden form for undskyldning fra dem. Hvis det sker for 3. gang så tager jeg det med!

    Klejs – Telia, siger du? Dem har jeg til gengæld aldrig haft problemer med. Måske jeg også skulle opmagasinere lidt frådende raseri og dukke op i en af deres butikker.

    Maria – uh, jamen det har jeg jo. Tusind tak for den, jeg beklager meget, at jeg glemte at svare. Men kunne helt bestemt godt bruge det du skrev.

  4. Jeg tror jeg har sagt nej, for hulen nej, og nejnejnejnej og gå væk og hold så op med at ringe nogen sinde igen til 3 de første 15 gange. De er sindssygt irriterende. Har godt nok nogle gange håbet de ville ringe, så jeg kunne give røret til firmaets telefonansvarlige; min 1½-årige datter, men åbenbart har de fattet det nu.

  5. Hej Mette
    Har du måske lige tjekket, om ham “kaffe-kage-frem-tilbage” daten, ikke er ansat hos 3’erne?
    Smil fra Pott!

  6. Krat – er de dumme at tale med i telefonen, dem fra 3? Jeg ved kun, at de er nogle båtnakker i forhold til at holde styr på deres bogholderi. Snedigt at få din 1 1/2 årige til at nuppe telefonen – SÅ kan de lære det…

    Pott – haha, det er han i hvert fald ikke, og han er heller ikke nogen date som så, men det lød da lidt fint… elsker det udtryk jo 🙂

  7. Mette: De er afsindigt irriterende. En overgang ringede de hver uge fordi de lige havde et godt tilbud og det var ikke nok at sige nej tak, de blev bare ved med at kæfte op. Ubehøvlede og påtrængende. Sidste gang fik de i den grad med grovfilen, så meget at sælgeren klappede røret på og siden har jeg ikke hørt fra dem.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *